Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Nabór na stanowisko stażysta w Sekcji Nadzoru nad Obiektami Komunalnymi
- Stanowisko
- Stażysta
- Telefon
- Fax
- Data składania
- 2021-07-12
- Data wygaśnięcia
- 2021-08-21
- Tagi
- Województwo
- KUJAWSKO-POMORSKIE
- Powiat
- Włocławek
- Gmina
- Włocławek
- Miasto
- Włocławek
- Ulica
- ul. Jana Kilińskiego
- Numer budynku
- 16
INFORMACJA
O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku
stażysta w Sekcji Nadzoru nad Obiektami Komunalnymi
nazwa stanowiska pracy
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana
Pani Milena Szydłowska
zamieszkała we Włocławku
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Wyżej wymieniona osoba spełniła wszystkie kryteria formalne określone w ogłoszeniu
o naborze oraz posiada wymagane wykształcenie i umiejętności. W wyniku szczegółowej rozmowy kwalifikacyjnej, decyzją Dyrektora PSSE we Włocławku została wybrana na powyżej wskazane stanowisko.
Włocławek, dnia 20.07.2021r.
Wymiar etatu: pełen etat (1/1)
PODSTAWOWY ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWSKU PRACY:
1. Realizowanie zadań wynikających z ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
2. Wykonywanie czynności kontrolnych w zakresie nadzoru nad obiektami użyteczności publicznej, obiektami należącymi do podmiotów leczniczych, środkami transportu osobowego, środkami do przewozu zwłok i szczątków ludzkich oraz w zależności od potrzeb sekcji obiektami wodnymi, urządzeniami do zaopatrzenia w wodę.
3. Prowadzenie nadzoru w obszarze postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi.
4. Prowadzenie nadzoru w obszarze postępowania z odpadami medycznymi w zakresie kompetencji PIS.
5. Współudział w prowadzeniu monitoringu jakości wody, nadzoru sanitarnego nad jakością wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, w kąpieliskach, miejscach okazjonalnie wykorzystywanych do kąpieli, pływalniach oraz jakością ciepłej wody użytkowej (w zależności od potrzeb sekcji).
6. Pobieranie próbek wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, wody z kąpielisk
i miejsc okazjonalnie wykorzystywanych do kąpieli, pływalni, wody ciepłej oraz dostarczanie ich do wyznaczonego laboratorium badawczego zgodnie z harmonogramem poboru próbek w ramach monitoringu wody oraz w ramach bieżącego nadzoru sanitarnego (w zależności od potrzeb sekcji).
7. Właściwe dokumentowanie wykonywanych czynności poprzez sporządzanie protokołów kontroli, protokołów pobierania próbek, protokołów przekazywania próbek do laboratoriów badawczych oraz prawidłowe wypełnienie druku mandatu karnego, w przypadku jego zastosowania.
8. Właściwe prowadzenie postępowania administracyjno-egzekucyjnego, w tym pełnej dokumentacji od przygotowania decyzji dotytułu wykonawczego stosowanego w egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym oraz postanowienia o nałożeniu grzywny włącznie.
9. Przyjmowanie zgłoszeń i interwencji klientów, związanych z zakresem zadań sekcji
i wdrażanie stosownego postępowania.
10. Obsługa klienta w zakresie działalności sekcji.
11. Współudział w planowaniu zadań i opracowywaniu sprawozdań, ocen, analiz, opinii meldunków, komunikatów i innych informacji w zakresie działania Sekcji N.HK.
12. Współpraca i wymiana informacji pomiędzy wszystkimi komórkami organizacyjnymi PSSE we Włocławku.
13. Współpraca z organami samorządu terytorialnego, innymi inspekcjami i instytucjami.
14. Udział w kursach i szkoleniach pozwalających na podnoszenie własnych kwalifikacji
i poziomu wiedzy oraz przekazywanie odpowiednich informacji innym pracownikom PSSE we Włocławku w zależności od zakresu zdobytych wiadomości i umiejętności.
15. Przechowywanie i archiwizowanie dokumentów wynikających z działalności na stanowisku pracy.
16. Przestrzeganie Instrukcji Kancelaryjnej w zakresie tworzenia
i obiegu dokumentacji.
17. Bieżąca analiza zmian obowiązującego prawa.
18. Wykonywanie zadań wynikających z zapisów dokumentów
Systemu Jakości.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe drugiego stopnia – tytuł zawodowy magistra; wykształcenie i kwalifikacje zgodne z aktualnie obowiązującym rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej (Dz. U. z 2010 r. Nr 48, poz. 283); kierunek:biologia, zdrowie publiczne, technologia żywności, biotechnologia, chemia, ochrona środowiska lub inne mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
2. Obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Znajomość przepisów prawnych mających zastosowanie w Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jakoorganu nadzoru nad warunkami higieny środowiska, higieny wypoczynku i rekreacji, higieniczno-sanitarnymi, jakie powinien spełniać personel medyczny, sprzęt oraz pomieszczenia,
w których są udzielane świadczenia zdrowotne, ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zasad postępowania administracyjnego i egzekucyjnego w administracji, ochrony danych osobowych.
6. Dobra znajomość obsługi komputera (programy Excel, Word, inne).
7. Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, formułowania wniosków, przeprowadzania analiz.
8. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, dyspozycyjność.
9. Umiejętność pracy z klientem i pracy w zespole.
10. Zdolności analityczne.
11. Dokładność.
12. Odpowiedzialność.
Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy,
2) sumienność,
3) punktualność,
4) wysoka kultura osobista,
5) znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
6) prawo jazdy kategorii B.
Informacja o możliwości zatrudnienia na tym stanowisku obywatela Unii Europejskiej albo obywatela innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Pracodawca dopuszcza taką możliwość.
Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6) oświadczenie kandydata:
- o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o nieprowadzeniu działalności gospodarczej bądź o profilu prowadzonej działalności gospodarczej lub wykonywaniu dodatkowych zajęć zarobkowych.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informuję:
Administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych przez Pana/Panią dokumentach aplikacyjnych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny we Włocławku z siedzibą przy
ul. Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek.
W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Włocławku został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mail: iod@pssewloclawek.pllub pisemnie na ww. adres.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego,
na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu Pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
Inne ponad miarowe dane, podane z Pana/Pani inicjatywy jako kandydata, przetwarzane będą
na podstawie zgody, tj. art. 6 ust.1 lit. a) RODO.
Przysługuje Panu/Pani prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie, które będzie skutkowało zatrzymaniem procesu naboru. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Administrator może przetwarzać również inne dane osobowe dotyczące np.: niekaralności, zdolności do czynności prawnych, czy zdrowia, jednak zawsze w tych przypadkach posiada podstawę prawną do ich przetwarzania.
Pana/Pani dane osobowe nie będą przechowywane dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania lub odwołania zgody. Administrator nie będzie przetwarzał ich również w dalszych procesach rekrutacyjnych.
Dokumenty aplikacyjne podlegają zwrotowi w ciągu 14 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru.
Po zakończeniu naboru, dane z niewyłonionych ofert prowadzonego procesu rekrutacji
są niszczone. Dokumenty osoby, która została wybrana są dołączane do akt pracowniczych.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do żądania ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli Pani/Pana dane będą przetwarzane niezgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie, jednak konsekwencją niepodania danych będzie wykluczenie z procesu rekrutacyjnego.
Wymagane dokumenty winny być przez kandydata własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 12.07.2021 r. pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Włocławku, ul. Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek (pokój nr 9) w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „nabór na wolne stanowisko pracy – stażysta w Sekcji Nadzoru nad Obiektami Komunalnymi”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do PSSE we Włocławku), nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmów kwalifikacyjnych.
Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, po tym terminie Komisja Rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://pssewloclawek.bip.gov.pl/) PSSE we Włocławku (www.gov.pl/web/psse-wloclawek).
UWAGA!
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Włocławku zapewnia odpowiednie warunki pracy dla osób niepełnosprawnych z lekkim lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności.